Novinky

Tip na knihu: Strategický marketing

Tip na knihu 1 | Tip na knihu: Strategický marketing

Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují větší pozornost udržitelnému rozvoji a reagují na změny probíhající všude kolem nás – na vliv nových technologií a s nimi spojeného průmyslu 4.0 a umělé inteligence. V návaznosti na tyto změny se mění i marketing a na výsluní se dostávají tzv. digitální marketing a zákaznická oddělení.

Výklad pokrývá všechna témata strategického marketingu v logické návaznosti: od vysvětlení podstaty strategického řízení firem přes jednotlivé etapy strategického řídicího procesu až po propojení strategického řízení se strategickým marketingem. Autoři vycházejí ze svých praktických zkušeností z dlouholeté pedagogické i profesní praxe.

Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol a MBA programů a všem zájemcům, kteří se chtějí blíže seznámit se strategickým marketingem.

Zdroj: Bookport.cz

Kniha Strategicky marketing Janecek Grada 1 | Tip na knihu: Strategický marketing

Přihlásit se ke studiu

Studenty přijímáme bez
přijímacích zkoušek
či pohovorů

Vyplnit přihlášku

Potřebujete poradit?

+420 606 071 652
Po–Pá 9:00–17:00
info@graduateacademy.cz
Reagujeme do 24 hodin
Roháčova 145/14,
130 00 Praha-Žižkov