Programy MBA
MANAGEMENT & MARKETING
Program MANAGEMENT & MARKETING je navržený tak, aby studenty vybavil dovednostmi a znalostmi potřebnými k efektivnímu řízení marketingových aktivit v dynamickém obchodním prostředí.
Programy MBA
Program MANAGEMENT & MARKETING je navržený tak, aby studenty vybavil dovednostmi a znalostmi potřebnými k efektivnímu řízení marketingových aktivit v dynamickém obchodním prostředí.
Program MANAGEMENT & MARKETING zahrnuje široké spektrum témat, která pokrývají klíčové oblasti marketingu a PR, marketingu produktu a značky, online marketingu a sociálních sítí, a také self marketingu.
Účastníci programu se naučí integrovat moderní marketingové strategie s cílem posílit konkurenceschopnost a maximalizovat dopad svých marketingových kampaní.
Program je určen pro marketingové profesionály, manažery, podnikatele a všechny, kteří chtějí posílit své dovednosti v oblasti marketingu a PR. Účastníci si osvojí moderní marketingové postupy a získají schopnost řídit úspěšné marketingové projekty a kampaně.
Struktura programu
01
Získáte praktické dovednosti v klíčových oblastech marketingu a budete schopni je aplikovat v reálných scénářích.
02
Budete schopni vytvářet a implementovat efektivní marketingové strategie.
03
Podpoříte vlastní kreativitu a inovace při navrhování marketingových kampaní a strategií.
04
Naučíte se efektivně měřit a vyhodnocovat úspěšnost marketingových aktivit a kampaní.
05
Porozumíte tomu, co je osobní branding a jak jej prospěšně využívat.
06
Získáte důležité kontakty.
Management & marketing
Management a řízení organizace
Cílem modulu je přiblížení pojmu managementu a jeho začlenění do praktických postupů firem a současných vědních disciplín. Analyzuje dopady vnějších i vnitřních podmínek organizace na úspěšnost manažerské profese. Dále se zabývá sekvencí manažerských funkcí (plánování, organizování, vedení lidí, kontrola) a jejich současnou aplikací v praxi firem. Důraz je kladen na profil a kompetence manažera jako klíčové předpoklady pro úspěch ve vedení. Výstupem z modulu je online test.
Executive management
Modul se zaměřuje na pokrytí širokého spektra oblastí, které jsou nezbytné pro úspěšné dosažení strategických cílů firmy na úrovni středního a vyššího managementu. Modul nabízí komplexní a ucelený pohled na moderní manažerské řízení, zaměřující se na prakticky využitelné znalosti a dovednosti, které jsou klíčové pro efektivní řízení organizace. Výstupem z modulu je online test.
Řízení lidských zdrojů
V rámci modulu se dozvíte klíčové aspekty efektivního řízení zaměstnanců v organizacích. Obsahuje strategie a procesy pro nábor a výběr pracovníků, jejich školení a rozvoj, hodnocení výkonnosti, odměňování a poskytování benefitů, řízení pracovních vztahů, a zajištění zdraví a bezpečnosti na pracovišti. Tento modul pomáhá organizacím optimalizovat pracovní sílu, zvýšit produktivitu a efektivitu, a zlepšit celkovou spokojenost zaměstnanců, což vede ke stabilnímu a úspěšnému podnikání. Výstupem z modulu je postupová práce.
Finanční management
Modul se zaměřuje na efektivní řízení finančních zdrojů organizace. Pokrývá klíčové oblasti, jako je plánování a analýza financí, rozpočtování, řízení nákladů, investiční rozhodování, řízení rizik a zajištění likvidity. Po absolvování tohoto modulu budou studenti schopni optimalizovat finanční výkon, maximalizovat zisky, minimalizovat náklady a efektivně spravovat finanční rizika. Důraz je kladen na strategické rozhodování a dlouhodobou finanční stabilitu, což je nezbytné pro úspěšné a udržitelné podnikání. Výstupem z modulu je online test.
Osobnostní management
V rámci modulu si prohloubíte znalosti týkající se rozvoje a správy individuálních kompetencí a dovedností zaměstnanců v organizaci. Obsahuje techniky pro sebepoznání, osobní růst, time management, řešení konfliktů, zlepšení komunikace a emoční inteligence. Tento modul podporuje zaměstnance v jejich profesním i osobním rozvoji, čímž přispívá ke zvýšení jejich efektivity, motivace a celkové spokojenosti. Klade důraz na vytvoření vyváženého a produktivního pracovního prostředí, kde každý jednotlivec může dosáhnout svého plného potenciálu. Výstupem z modulu je esej.
Marketing a PR
Modul seznamuje studenty s aktuálními trendy v teorii a praxi marketingové komunikace a Public Relations. Modul se zaměří na marketingový mix a různé oblasti marketingové komunikace, včetně reklamy, podpory prodeje, public relations, osobního prodeje a direct marketingu. Dále se budou probírat nové marketingové techniky, jako jsou word of mouth (wom), virální marketing, guerillový marketing, internetový a mobilní marketing a product placement. Výstupem modulu je online test.
Marketing produktu a značky
Modul si klade za cíl seznámit studenty se základními principy marketingu produktu a značky. Studenti se naučí rozlišovat různé úrovně a typy produktů, které ovlivňují marketingový mix, a seznámí se s různými produktovými strategiemi. Definujeme si značku prostřednictvím pojmů jako identita značky, image značky a prvky značky (jméno, logo, symbol, obal). Bude se také zabývat hodnotou značky a způsoby, jak ji budovat. Závěr modulu bude věnován základům marketingového výzkumu v oblasti produktového managementu. Výstupem z modulu je postupová práce.
Online marketing a sociální sítě
Cílem modulu je seznámit studenty se základy online marketingu a marketingové komunikace na internetu. Vzhledem k rostoucímu významu internetu pro firemní komunikaci se modul zaměřuje na všechny aspekty online komunikace a na specifické vlastnosti, které s sebou online prostředí přináší. Výstupem z modulu je esej.
Self marketing
Tento modul se zaměřuje na koncept self marketingu a jeho význam pro profesionální úspěch. Studenti se naučí, jak efektivně prezentovat své schopnosti, dovednosti a hodnoty, aby vynikli na trhu práce a dosáhli svých kariérních cílů. Modul pokryje analýzu sebe sama, stanovení osobních cílů, budování a komunikaci osobní značky. Účastníci získají praktické dovednosti pro rozvoj osobní značky, naučí se využívat verbální i neverbální komunikaci a osvojí si techniky, které jim pomohou prosadit své myšlenky a cíle v profesním prostředí. Výstupem z modulu je online test.
Online studium MBA
Platí pouze do 28. 7. 2024
55.000 Kč
Cena za studium je konečná
Studium lze zahájit kdykoli dle uvážení.
Podání přihlášky jednoduše a bez poplatku.
Rozložení školného do splátek, bez navýšení.
Ke studiu získáte řadu bonusů.
Co vás zajímá?
Naše studijní koordinátorka Anička vám pomůže s dotazy o studiu.
Ing. Anna
Dolejšová
studijní koordinátorka