Filip Janás získal magisterský titul z Marketingové komunikace na Univerzitě Tomáše Bati, kde se během studia věnoval kreativním projektům a získal ocenění jako ÚMK Výzva, Talent Marketingových komunikací a prestižní ceny z národních soutěží Young Lions a Marketér roku.
Má komplexní zkušenosti s různými aspekty online marketingu. Od správy sociálních sítí po SEO, PPC, email marketing a affiliate marketing. Tato praxe mu umožňuje chápat online marketing v širších souvislostech a vytvářet efektivní strategie na míru. Od roku 2019 se zaměřuje na PPC a SEO, oblasti, ve kterých získal nejvíce zkušeností.
V současné době se věnuje zejména marketingu zaměřenému na cestovní ruch. Spravuje největší cestovatelskou komunitu na českém Facebooku s více než 450 000 členy, věnuje se vlastnímu affiliate cestovnímu blogu a tvoří největší web zaměřený na glampingy v České republice.
Svému osobnímu vzdělání se věnuje také po ukončení univerzitního studia. Absolvoval kurzy Manažer pro internetové projekty a Google Analytics u PrimaKurzy nebo se zúčastnil kurzů Digisemestru zaměřených na budování značky, email marketing a SEO. Všechny získané poznatky využívá ve své každodenní práci.